Waardering van BrabantZorg, AAtrium - Veghel op 9 mei 2018 interview

9.2

Ik vind mijn appartement heerlijk. Ik heb een mooi uitzicht. Ik zou het prettiger vinden om een aparte slaapkamer te hebben, maar dat is nu eenmaal zo. Ook mis ik wel eens een balkonnetje. Er wordt goed gepoetst. Het eten is heerlijk, het is iedere dag weer een feest om aan te schuiven. Er is keuze uit twee menu's. Het is hier heel prettig om te wonen. De medewerkers zijn allemaal best aardig, ik krijg genoeg aandacht van ze en ze luisteren naar me als dat een keer nodig zou zijn. Ik heb een leuke en lieve contactpersoon, dat systeem werkt wel goed. Ik word echt gehoord en gezien. Ik woon hier veilig, ik heb het hier buitengewoon naar mijn zin. Ik heb ook veel contact met medebewoners, dat is heel gezellig en dat brengt je goed door de dag heen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, AAtrium? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.