Waardering van BrabantZorg, AAtrium - Veghel op 9 mei 2018 interview

7.3

Met de afspraken moet ik soms wel eens wachten. Er is niet altijd genoeg personeel om me te komen helpen. Dat merk ik wel eens. Ook gaan mensen die beneden gaan eten in de verzorging voor op mensen die op hun kamer blijven eten. Als ik bel dan wordt gevraagd wat er aan de hand is en dan wordt daar gepast op gereageerd. De medewerkers zijn goed, iedereen heeft zijn eigen manier van werken en van doen. In het algemeen zijn ze vriendelijk en gaan ze goed met me om. Op het gebied van de medische verzorging vind ik het moeilijk om een afspraak met de dokter te maken. Vroeger ging je daar zelf naar toe, nu moet je via de afdeling een afspraak laten maken en dan is het maar afwachten wanneer de dokter kan komen. Dat mis ik wel. Het appartement is netjes, we hebben alles hier wat we nodig hebben. Ik heb een goede badkamer. Er zijn veel activiteiten in dit huis. Het eten is goed, het is niet als thuis maar het smaakt lekker. Er is te weinig tijd om goed schoon te maken, ik moet daar zelf hulp bij gaan zoeken om het goed te krijgen. Ik woon hier goed, kan doen en laten wat ik wil en heb veel bezigheden. Maar ik heb wel moeite moeten doen om te accepteren dat ik hier onderdeel ben van zorg en van de bewoners. Daar heb ik overheen moeten stappen en kan nu gelukkig zijn hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, AAtrium? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.