BrabantZorg, Compostella

Franciscushof 1 5411 BK Zeeland
Deze locatie is onderdeel van BrabantZorg

Waardering van BrabantZorg, Compostella - Zeeland op 5 maart 2018 Interview

Overige aandoeningen

De afspraken die we maken met het personeel worden goed nagekomen. Als we tussendoor bellen voor assistentie dan wordt daar goed op gereageerd. De medische zorg die we krijgen is goed en beperkt zich tot de medicatie. Die wordt op tijd verzorgd en we krijgen altijd de juiste medicatie. De medewerkers gaan uitstekend met ons om. Ze zijn altijd heel vriendelijk, attent en correct. We kunnen alles met hun bespreken en iedereen probeert er het beste voor ons van te maken. Ons appartement is wel goed. Nadeel is dat er geen tweepersoons appartementen zijn, we moeten dus naar een andere kamer om te slapen. Er wordt goed gepoetst. Het eten is redelijk. Nadeel is dat het warme eten al 's middags om twaalf uur wordt opgediend, en dat is vrij snel na het ontbijt. Ik zou het prettiger vinden als dat 's avonds zou gebeuren. Ik vind het nog moeilijk om hier te wonen, het heeft een enorme impact op ons leven en daar moeten we nog zien mee om te gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, Compostella? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.