BrabantZorg, Compostella

Franciscushof 1 5411 BK Zeeland
Deze locatie is onderdeel van BrabantZorg

Waardering van BrabantZorg, Compostella - Zeeland op 5 maart 2018 Interview

Overige aandoeningen

De medewerkers zijn prima. Ik moet soms wel eens wat langer wachten, maar daar heb ik begrip voor. Iedereen is vriendelijk en correct. Ze doen al het mogelijke om je te helpen. De vaste afspraken komen ze wel goed na. Ook als ik naar het ziekenhuis moet dan regelen ze op het goede tijdstip een taxi voor me. Maar als je eens een keer van de vaste afspraken wilt afwijken dan is daar ook alle begrip voor. De medische zorg is goed geregeld. Van tijd tot tijd komt de dokter langs, of ze bellen de dokter als de nood hoog. Het is een goede arts. De medicatie wordt goed gegeven. Met vragen kan ik bij iedereen terecht. Ik word hier als bewoner serieus genomen, ze gaan goed met ons om. Mijn kamer is goed, ik kan hier goed met de loophulpmiddelen uit de voeten. Er wordt wekelijks goed gepoetst. Het eten is prima hier. Ik woon hier echt naar mijn zin, ik krijg hier alle hulp die ik nodig heb.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, Compostella? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.