BrabantZorg, Compostella

Franciscushof 1 5411 BK Zeeland
Deze locatie is onderdeel van BrabantZorg

Waardering van BrabantZorg, Compostella - Zeeland op 5 maart 2018 Interview

Overige aandoeningen

Ik heb een mooi appartement, ik ben hier heel tevreden. Ik heb een leuk uitzicht op het dorp. Ik heb een aparte badkamer en een keuken, dus dat vind ik ideaal. Het poetsen gebeurt goed. Het eten is goed. Er wordt veel voor de bewoners georganiseerd, dat wordt duidelijk over gecommuniceerd. Het personeel is goed, iedereen is vriendelijk en ze doen goed hun best. Ze houden zich goed aan de afspraken. De medische zorg is goed. Ze luisteren naar me, je kunt hier alles zeggen wat op je lever ligt en dan wordt daar gezamenlijk naar een oplossing gezocht. Sinds ik steeds meer last krijg van aandoeningen voel ik me hier steeds beter thuis, ik word hier goed verzorgd en voel me hier thuis. Ik heb geen klagen hier, ik ben zeer tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, Compostella? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.