BrabantZorg, Compostella

Franciscushof 1 5411 BK Zeeland
Deze locatie is onderdeel van BrabantZorg

Waardering van BrabantZorg, Compostella - Zeeland op 5 maart 2018 Interview

Overige aandoeningen

Ik word goed op tijd geholpen met de dagelijkse verzorging. Ze zijn altijd op tijd bij me. Er wordt heel goed gereageerd als ik eens een keer om assistentie tussen door. Ze zijn goed op tijd voor de medicatie, en voor het aan- en uittrekken van de elastische kousen. De arts is een heel leuk en lief mens. Ze legt alles goed uit. Wat ze voorschrijft wordt goed door de verzorging in het huis opgepakt. De medewerkers gaan heel fijn met me om. Ze zijn altijd heel vriendelijk, zorgzaam en correct. Ze staan ook altijd voor me klaar, zijn een en al luisterend oor en pakken alles voor me op. Ik ben goed tevreden over mijn kamer. Hij mocht wat groter zijn, en een aparte slaapkamer was ook wel mooi geweest. Dat is voor mij eigenlijk het enige minpuntje. Er wordt goed gepoetst, wekelijks komen ze dat doen. Het eten is goed, het is de laatste maanden wat beter geworden wat de gaarheid betreft. Er wordt veel georganiseerd, en daar werken veel vrijwilligers aan mee en die doen dat heel goed. Het leven hier is ons toch wel erg meegevallen, je moet je wel aanpassen maar je krijgt hier ook alle zorg die je nodig hebt bij dingen die je zelfstandig niet meer kunt. Ik woon hier graag.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, Compostella? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.