Waardering van BrabantZorg, Corte Foort - Oss op 16 april 2018 interview

Ik zie dat de afspraken altijd worden nagekomen. De medewerkers kijken echt naar wat mijn moeder op dat moment nodig heeft, ze reageren heel alert op haar behoeftes vind ik. Als wij dingen aangeven, dan gaan ze extra op haar letten. Dat vind ik prettig. Mijn moeder ziet er altijd verzorgd en netjes uit. De medewerkers zorgen er voor dat haar nagels goed verzorgd er uit zien. Ze draagt haar eigen sieraden en ze draagt een parfum. Als we aangeven dat ze vaker gedoucht moet worden, dan doen ze dat ook. Daarnaast vind ik het prettig dat er veel activiteiten georganiseerd worden zoals paaseieren zoeken met kleinkinderen, pannenkoeken bakken of wandelingen maken. Verder vind ik de locatie van het gebouw niet zo prettig. We kunnen in de omgeving nergens heen als we iets willen eten en drinken. Dan moeten we langs lopen om bij een restaurant te zijn.

Bent u of werkt u voor BrabantZorg, Corte Foort? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.