BrabantZorg, De Leyenstein

Bernhardstraat 2 5331 TA Kerkdriel
Deze locatie is onderdeel van BrabantZorg

Waardering van BrabantZorg, De Leyenstein - Kerkdriel op 22 juni 2018 Interview

Mijn moeder woont sinds kort op de gesloten afdeling en ik vind dat de afspraken beter zouden kunnen. Ik merk op dat er personeel te kort is. Er is bijvoorbeeld een afspraak over wanneer mijn moeder uit bed geholpen wordt, maar ik merk op dat dit niet altijd gebeurd. Op de andere afdeling waar mijn moeder zat, was dit perfect. Als er op deze afdeling iets was met mijn moeder, dan werd daar goed op gelet. De medewerkers kwamen geregeld bij haar binnen om een praatje te maken en ze legden even een arm om haar schouder. Dat vond ik fantastisch. Mijn moeder kon kiezen of ze in haar kamer wilde eten of in de ontmoetingsruimte. Ze zorgden er ook voor dat ze extra drinken kreeg, als ze dat wilde. Ze legden ook een plaid over haar heen, als ze dat nodig had. Dit mis ik wel een beetje op de afdeling waar ze nu zit. Ik had een goed contact met de CCP-er, de contact cliënt persoon. Zij had oplettendheid voor zelfs de kleine dingetjes. Als mijn moeder niet lekker in haar vel zat, dan probeerde ze dat op te lossen. Die zorg namen ze voor mij weg. Anders werd ik gebeld en kon ik mijn moeder gerust krijgen aan de telefoon. Verder vind ik de accommodatie fantastisch. Mijn moeder heeft een mooie kamer met een aparte grote slaapkamer en een grote badkamer. Het is hier schoon en netjes. Het eten vind ik ook heel goed en dat vind ik belangrijk. Mijn moeder kan met de broodmaaltijden kiezen wat ze wil en als het er niet is, dan kan ze er om vragen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, De Leyenstein? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.