Waardering van BrabantZorg, De Pastorie - Volkel op 17 juli 2018 interview

De medewerkers zijn stuk voor stuk geweldig aardig en gaan liefdevol met mijn moeder om. Er is er niet een die niet met overgave zijn werk doet. Ze doen het allemaal vanuit hun hart. Er wordt goed nagedacht over de verzorging en er wordt onderling goed gecommuniceerd. De kwaliteiten van de verzorgenden moet je waarderen op het niveau waarop ze werken. Wat ze op hun niveau doen is echt top. Ik vind dat er eigenlijk een verplegende op een afdeling zou moeten zijn. Mijn moeder woont op een gesloten afdeling met elf bewoners. Mijn moeder heeft een kamer met een gedeelde badkamer met een andere bewoner. Dat vind ik prima en mijn moeder weet het niet meer. Overdag is mijn moeder beneden in de zitkamer of buiten in de tuin. Er is heel veel schaduw in de tuin en met warm weer is er een extra partytent voor meer schaduw. De maaltijden worden vers gemaakt door een van de verzorgenden. Het is enorm gevarieerd en voedzaam. Als de bewoner niet zelf kan eten wordt het gepureerd en wordt er geholpen bij het eten. Het enige grote probleem is dat ik niet rechtstreeks een verpleegkundige of een arts kan spreken als ik me zorgen over mijn moeder maak. Dat moet altijd via een verzorgende en dan is er hele hoge drempel.

Bent u of werkt u voor BrabantZorg, De Pastorie? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.