Waardering van BrabantZorg, De Watersteeg - Veghel op 18 mei 2018 interview

7.0

Er zijn hier veel medewerkers en als ik een afspraak maak, dan duurt het heel lang voordat het door komt. Ik vind dat het aan de onderlinge communicatie van de medewerkers ontbreekt. Ik zou willen dat er adequater wordt gereageerd op een afspraak die ik maak. Ik merk op dat ze tijd te kort hebben en dat ze met te weinig medewerkers zijn. Dat vind ik heel jammer. Het komt vaak voor dat er maar één medewerker werkzaam is op acht bewoners en ik vind dit eigenlijk niet kunnen. Ik kan verder niet zeggen dat de medewerkers niet hun best doen. Ik vind ze erg lief voor mijn man en ze behandelen hem met respect. Ze spreken hem keurig aan en als er iets voor hem nodig is, dan gebeurt dat met geduld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, De Watersteeg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.