Waardering van BrabantZorg, De Watersteeg - Veghel op 18 mei 2018 interview

8.5

Mijn man heeft veel verzorging nodig en dat doen de medewerkers heel netjes. Ze zijn ontzettend lief voor hem. Ik kreeg te horen dat de medewerkers op de afdeling er voor willen zorgen een glimlach op het gezicht van de bewoners te toveren. Bij mijn man vonden ze dat andersom. Hij zorgt voor een glimlach op hun gezicht. Dat vond ik een heel warm compliment. Mijn man wordt op z'n tijd vast gepakt en geknuffeld. Dat vind ik heel lief en ik heb hier een goed gevoel over. Ze houden heel erg rekening met hem en ik kan hem hier met een gerust hart achter laten. Ze overleggen ook alles met mij en ze houden zich heel erg goed aan de afspraken. Ik word direct gebeld als er iets met mijn man zou zijn. Dat vind ik heel goed. Verder vind ik het gebouw fantastisch, met goede voorzieningen. Ik zou het alleen prettig vinden als mijn man zijn eigen badkamer heeft. Deze deelt hij nu met een andere bewoner.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, De Watersteeg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.