Waardering van BrabantZorg, De Wellen - Oss op 9 mei 2018 interview

6.8

De afspraken zouden beter kunnen, ik heb soms het idee dat de gemaakte afspraken een beetje weg ebben. Mijn tante kan nog zelf lopen en ik heb het idee dat zolang zij dat nog kan, de medewerkers haar nog zoveel mogelijk zelf laten doen. Ik merk dat mijn tante soms een paar dagen over geslagen wordt met douchen. Mijn tante heeft met de ene medewerker een betere klik dan met de andere. Mijn tante heeft een evv-er en die spreekt de dezelfde taal als mijn tante en dat contact is ook met mij heel goed. Ik kan altijd bij haar terecht. Het is al een heel oud gebouw en het is helemaal in ziekenhuis-wit geverfd. Dat vind ik jammer, ik zou het graag wat warmer willen zien. Er is een terras waar je even heerlijk van het zonnetje kan genieten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, De Wellen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.