Waardering van BrabantZorg, De Wellen - Oss op 20 februari 2021

• Ziekte van Alzheimer

Heel veel lof voor de medewerkers. De inzet is enorm. De veiligheid, met name in het kader van valpreventie, laat veel te wensen over en dat wordt veroorzaakt door niet adequate personeelsbezetting. Zowel overdag op piekmomenten als in de nacht. 2 mensen kunnen niet altijd overal aanwezig zijn, maar moeten vaak genoeg samen bij 1 bewoner helpen. Het gevolg is dat er elders op de woning onaanvaardbare risico’s ontstaan. 1 persoon extra op dat soort piektijden zou een hoop ellende kunnen voorkomen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis BrabantZorg, De Wellen - Oss

Geachte meneer, mevrouw, hartelijk dank voor alle lof die u onze medewerkers geeft.
We willen u vragen om contact op te nemen met de locatie om uw reactie m.b.t. de veiligheid met hen te bespreken. Daarnaast kunt u desgewenst gebruik maken van onze klachtenregeling, www.brabantzorg.eu

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, De Wellen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.