Waardering van BrabantZorg, De Wellen - Oss op 28 februari 2019

Mijn man kwam na een zwaar herseninfarct bij De Wellen terecht. daar werd er van alles uit de kast getrokken om het hem zo comfortabel mogelijk te maken (door hem iedere paar uur te draaien en een speciaal matras was hij snel van al zijn doorligplekken af). Mijn man heeft op een gegeven moment het strijden opgegeven en we zagen hem langzaam van ons wegglijden. Wij wilden gaan waken: prima, 2 extra bedden op de kamer. Er is alles aan gedaan om het ons die laatste dagen zo gemakkelijk mogelijk te maken, boterhammetjes, koffie, een arm om ons heen, fijne gesprekken, een ligstoel om met mijn man nog een keertje lekker van het zonnetje te gaan genieten....mijn man heeft het niet gehaald, maar die warme arm van de Wellen in Oss zullen wij niet snel vergeten. Dank.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, De Wellen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.