Waardering van BrabantZorg, De Wellen - Oss op 9 mei 2018 interview

8.5

Mijn tante krijgt aandacht van de medewerkers. Ze maken een praatje met haar en als er iets te doen is, dan brengen ze haar daar naar toe. Als er bijvoorbeeld muziek in het restaurant is, dan brengen ze haar. Ik vind dat mijn tante veel op bed ligt. Waarschijnlijk ligt dat aan haar ziektebeeld, waardoor ze weinig prikkels kan verdragen en daarom snel moe is. Ik heb een vast contactpersoon en ik vind het fijn dat ik met één persoon contact hebt. Ik vind de binnentuin hier ideaal, hierdoor kan mijn tante gewoon naar buiten. Er is een systeem met een code voor de deur. Iedereen weet die code, behalve de bewoners. De accommodatie is pas verbouwd en het is heel mooi geworden. Ik vind dat het huis er verzorgd uitziet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, De Wellen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.