BrabantZorg, De Wellen

Driek van Erpstraat 2 5341 AL Oss
Deze locatie is onderdeel van BrabantZorg

Waardering van BrabantZorg, De Wellen - Oss op 16 april 2018 Interview

Op het moment dat wij met wat vragen zaten werd er snel een afspraak gemaakt. Er werd goed geluisterd en het werd binnen het team besproken. Er werd snel actie ondernomen. Afgelopen jaar was er een grote verbouwing in het gebouw en er was veel ziekte onder de medewerkers. Ik zag ook behoorlijk veel stagiaires, waardoor de overdracht onvoldoende werd begeleid. Daardoor was de omgang met mijn moeder ook niet zoals ik het graag wilde. Ik begrijp het wel, maar ik vind het belangrijk dat er volgens protocollen wordt gewerkt en dat de medewerkers zich inlezen in het dossier van mijn moeder. Het gebouw ziet er keurig netjes uit. Er is voor het comfort voor de bewoners gekozen. Wat ik het mooie vond was de inrichting. Die paste bij de smaak van mijn moeder. Alles is gelijkvloers en je kunt er niet verdwalen. Er is een binnentuin met wat dieren en de bewoners kunnen naar de huiskamer. Mijn moeder had één kamer. De badkamer en het toilet zijn centraal op de afdeling gesitueerd. Bij de verbouwing zijn die aangepast en zijn ze naar mijn mening enorm verbeterd. De hygiëne vind ik heel belangrijk en dat werd volgens mij prima gedaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, De Wellen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.