Waardering van BrabantZorg, Het Zonnelied - Ammerzoden op 18 mei 2018 interview

7.5

Ik vind dat ze goed voor mijn moeder zorgen, binnen de mogelijkheden. Ze ziet er altijd netjes uit. De medewerkers zijn zorgzaam, vriendelijk en behulpzaam. Ik zou graag willen uitdiepen wat de laatste mogelijkheden zijn. Ik vind dat die nog niet helemaal benut zijn. Dat waar mijn moeder nu last van heeft, of daar nog wat aan veranderd kan worden. Dat heb ik al eens aangestipt, dus ik ga er vanuit dat hier een vervolg op komt. Als ik wat vraag, dan wordt daar adequaat op gereageerd. Verder vind ik dat de entree, de binnenkomst en het restaurant iets gezelliger mogen. Ik zou het wit schilderen en airco neerhangen. De gezamenlijke huiskamer vind ik gezellig. De kamer van mijn moeder vind ik betrekkelijk klein, er past niet veel meubilair in.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, Het Zonnelied? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.