Waardering van BrabantZorg, Katwijk - Oss op 9 mei 2018 interview

Er is een vrijwilliger, die bijvoorbeeld af en toe boodschappen doet voor mijn zwager. Van hem hoor ik dat de afspraken goed verlopen. Mijn zwager kan wel eens lastig zijn en ik neem mijn petje af voor hoe de medewerkers daar mee omgaan. Dat doen ze perfect. Ze houden heel erg rekening met hem. Hij is bijvoorbeeld geïnteresseerd in boeken en zijn kamer staat vol met zijn boeken. Daar gaan ze helemaal mee akkoord en ik vind dat prima. Ik heb vaak telefonisch contact of ze bellen mij als er iets aan de hand mocht zijn. Als ik op bezoek ben, dan spreek ik wel eens een verpleegster. Ze geven het ook keurig aan, als ik op bezoek kom, zodat mijn zwager hier op voorbereid is. Dit gaat prima. Een keer in het jaar is er een bespreking met een arts. Dan hoor ik hoe het met mijn zwager gaat en dat vind ik prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, Katwijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.