Waardering van BrabantZorg, Nieuwe Hoeven - Schaijk op 16 april 2018 interview

Mijn moeder woont hier al langer en mijn vader sinds een paar maanden. Mijn vader kan hier eigenlijk niet wonen, omdat hij niet dement is, maar aan een somatische ziekte lijdt en nog maar kort te leven heeft. Hij is toch opgenomen, omdat hij dan bij mijn moeder kan zijn. Ik vind dat er heel goede zorg wordt geboden. Er is alle tijd voor mijn ouders en ook voor ons als kinderen. Ze hebben heel veel tijd voor mijn vader nodig, maar dat vinden ze geen enkel probleem. Het gebouw staat in een prachtige omgeving. Het is er heel bosrijk en je hoort er niets. Er is een dierenweide, een bloemenweide en er zijn paden gemaakt waar je kunt wandelen. Ik vind dat er een huiselijke sfeer is. Er hangen schilderijen en er staan plantjes voor de ramen. Het is net alsof mijn ouders thuis zijn. Mijn ouders hebben aparte slaapkamers, maar wonen wel bij elkaar. Op een afdeling wonen zestien bewoners. In het midden zijn de keuken en de huiskamer. De bewoners kijken altijd uit op het groen. Er wordt heel veel gedaan voor de bewoners. Ik vind dat mijn ouders er altijd netjes uit zien. Ik neem mijn petje af voor het personeel. Er wordt heel veel bezuinigd, maar er is altijd tijd voor een praatje.

Bent u of werkt u voor BrabantZorg, Nieuwe Hoeven? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.