Waardering van BrabantZorg, Nieuwehagen - 's-Hertogenbosch op 18 mei 2018 interview

8.2

Het gebouw is prettig. De tuin mag wat toegankelijker gemaakt worden. Voor de bewoners met een rolstoel is het lastig om over de drempel naar de tuin te gaan. Ze zijn daardoor afhankelijk van iemand die hen naar de tuin gaat brengen. Verder vind ik het heel prettig dat ze altijd alle afspraken nakomen. De medewerkers doen erg hun best om het mijn moeder, voor zover het mogelijk is, naar haar zin te maken . Ze luisteren altijd goed naar haar. Ze proberen haar altijd te motiveren om mee te doen aan activiteiten, ook al heeft ze geen zin. Dat vind ik positief. Als ik bij mijn moeder op bezoek ben, dan zie ik dat de bewoners af en toe alleen zitten, omdat de medewerkers het te druk hebben. Ik vind het jammer, maar de medewerkers kunnen er niets aan doen als er een tekort is aan personeel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, Nieuwehagen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.