Waardering van BrabantZorg, Nieuwehagen - 's-Hertogenbosch op 14 augustus 2013

7.0

Ik zou deze instelling wel aanbevelen, voor kortdurend verblijf niet om te wonen permanent. Mijn moeder was hier na ziekenhuisopmname, en was niet erg blij maar je kunt je afvragen of dat alleen aan de omgeving lag. Ze deden erg hun best om vriendelijk en gezellige sfeer te creeren. O.a door gezamenlijk op te terras of binnen een broodmaaltijd te verstrekken, thee en koffie of fris naar wens. Er was wel persoonlijke aandacht, maar een groot deel van de dag -kreeg ik t idee- was ze op zichzelf of familie aangewezen. Ik zou dit niet adviseren voor mensen die intensieve zorg/bijv. bij dementie nodig hebben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, Nieuwehagen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.