Waardering van BrabantZorg, Nieuwehagen - 's-Hertogenbosch op 18 mei 2018 interview

9.5

Mijn moeder is zwaar dement en onvoorspelbaar. Er wordt steeds weer een manier gevonden om met haar om te gaan. Daar wordt alles voor gedaan en dat gaat in overleg met mij, de verpleeghuisarts en het team. Daar kan ik alleen maar tevreden over zijn. De medewerkers gaan heel respectvol met haar om. Ze wordt echt gezien als een persoon. Er wordt volledig rekening met haar gehouden. Er wordt op alle mogelijke manieren voor gezorgd dat ze hier op haar gemak is en er wordt aan haar wensen tegemoet gekomen. Ze proberen zoveel mogelijk haar thuissituatie na te bootsen. Dat vind ik heel fijn. Ik kan mijn moeder hier met een gerust hart achter laten. Verder vind ik dat de gezamenlijke huiskamer en met name de keuken, wel wat moderner en gebruiksvriendelijker mogen. Er wordt op de afdeling gekookt en dat vind ik uitstekend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, Nieuwehagen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.