BrabantZorg, Nieuwehagen

Gervenstraat 2 5211 PD 's-Hertogenbosch
Deze locatie is onderdeel van BrabantZorg

Waardering van BrabantZorg, Nieuwehagen - 's-Hertogenbosch op 5 juni 2017

Wij schrijven deze opmerkingen uit bezorgdheid voor onze schoon/moeder die dementerend slechthorend en verder redelijk gezond voor een 94 jarige.We zien dat de beschermede zorg steeds meer wordt uitgehold. Zij woont in verzorgend wonen Wij hebben ondervonden dat op tijd wisselen van haar batterijen een groot probleem geeft en dat men niet instaat is dit op een adequate wijze te regelen. Zij had een pedicure deze is uitgevallen wij zijn toen gaan informeren bij de verpleging of er in het tehuis iets geregeld is, hiermee is men wel bezig geweest, maar er is ons nu verteld dat dit van hogerhand dit om diverse reden niet wordt uitgevoerd en dat de bejaarde er zelf voor moeten zorgen, Het spijt ons maar dit vinden wij echt een tekortkoming stel ze heeft geen kinderen of naasten wie doet dat dan? Zo zijn er tal van voorbeelden te noemen die veel beter kunnen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, Nieuwehagen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.