Waardering van BrabantZorg, Noorderkroon - 's-Hertogenbosch op 21 februari 2018 interview

6.7

Als je ergens over wil praten dan kan dat wel, alleen moet je vaak wel lang wachten. Ik ben blij met mijn appartement, het is mijn wereld en daar voel ik mij fijn. Afspraken rommelen wel een beetje, vooral rond medicatie is er wel eens gedoe. Ik heb goede ervaringen met de verpleging als ik ze nodig heb. Dat is gelukkig niet vaak nodig. De omgang met de medewerkers is wisselend. Sommigen hebben weinig te zeggen, die zijn al weer weg voor ze binnen zijn. Ik ben eigenzinnig maar dat is niet erg. Je kunt hier doen en laten wat je wil.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis BrabantZorg, Noorderkroon - 's-Hertogenbosch

Wat fijn dat u de moeite hebt genomen om een recensie te laten plaatsen op Zorgkaart Nederland. U helpt ons hier enorm mee. Bedankt!
Ook fijn dat het over het algemeen positief is en dat wij u hebben geholpen zodat u perspectief heeft voor uw verdere leven. Ook heeft u een aantal verbeterpunten
aangegeven. BZ zou hierover graag met u in gesprek gaan. Als u dat gesprek wilt aangaan kunt u contact opnemen via de receptie: r.noorderkroon@brabantzorg.eu
Nogmaals dank voor de moeite!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, Noorderkroon? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.