BrabantZorg, Noorderkroon

Manis Krijgsmanhof 71 5233 BR 's-Hertogenbosch
Deze locatie is onderdeel van BrabantZorg

Waardering van BrabantZorg, Noorderkroon - 's-Hertogenbosch op 30 juni 2018 Interview

De medewerkers waren liefdevol, zorgzaam en persoonsgericht. Er werd zorg gegeven naar de behoeften die mijn moeder had. Mijn moeder had een kamer op de verpleegafdeling. De badkamer moest gedeeld worden. Mijn moeder was ook wel in de gezamenlijke huiskamer en ging regelmatig naar activiteiten beneden. Mijn moeder moest geholpen worden met eten en kreeg gemalen eten. Dat werd voornamelijk in haar kamer gegeven in verband met de slikproblemen. Het gebouw staat centraal in een woonwijk. Dat vind ik wel positief. Aansluitend is er een park waar je fijn kunt wandelen. De winkels zijn in de buurt en er is een school, waardoor er veel bedrijvigheid is. Het gebouw zelf ziet er heel gezellig uit. Er wordt veel gedaan aan de aankleding door foto's op te hangen en bloemen op de balie bij de receptie. Je komt er heel positief binnen. Er is een leuk restaurant in het gebouw.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, Noorderkroon? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.