Waardering van BrabantZorg, Noorderkroon - 's-Hertogenbosch op 21 februari 2018 interview

7.5

Ik ben blij met mijn kamer. We hebben voor deze kamer gekozen, omdat we hier een soort scheiding tussen woon en slaapgedeelte hebben. Op de afspraken valt niets aan te merken. Ze zijn er gewoon elke morgen weer. We gaan hier goed met elkaar om. Iedereen is verschillend en komt ergens anders vandaan, maar wij hebben het goed met elkaar. Ik voel mij hier zo vrij als een vogeltje. Ik hoef het niet eens te zeggen als ik weg wil. Als ik ergens over wil praten weet ik bij wie ik terecht kan. Dat is hier in huis goed geregeld.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis BrabantZorg, Noorderkroon - 's-Hertogenbosch

Wat fijn dat u de moeite hebt genomen om een recensie te laten plaatsen op Zorgkaart Nederland. U helpt ons hier enorm mee. Bedankt!
Fijn dat het positief is en dat wij u hebben geholpen zodat u perspectief heeft voor uw verdere leven

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, Noorderkroon? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.