Waardering van BrabantZorg, Odendael - Sint-Oedenrode op 20 februari 2018 interview

8.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De medewerkers zijn heel vriendelijk en belangstellend. Ze tonen een persoonlijke belangstelling en ze vragen altijd hoe het mij en mijn familie gaat. En gaan dan ook even bij mij zitten om er over te praten, daar nemen ze altijd de tijd voor. Alles wat ik vraag dat doen ze voor mij en doen het zoals ik het graag heb. De afspraken worden nagekomen, ze vergeten het nooit. Ik ben zo blij dat ik hier zit, mijn familie woont dichtbij en ik word hier heel goed verzorgd. Door de goede verzorging van de medewerkers is mijn leven aangenamer. Ik zou het aan anderen willen aanbevelen om hier te komen wonen, want alle hulp is bij de hand. En als er iets aan de hand is, zijn ze zo bij je. En nog een voordeel, het eten hier is ook goed, ik eet altijd alles op.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, Odendael? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.