Waardering van BrabantZorg, Odendael - Sint-Oedenrode op 20 februari 2018 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

De medewerkers zorgen goed voor mij. Ik heb geen klachten hierover. Ze zijn goed in de weer en vriendelijk. Ze geven een goede verzorging en houden mijn gezondheid goed in de gaten, dat is buitengewoon goed. Ook de afspraken die wij samen maken verlopen prima en er wordt ook goed naar mij geluisterd. Maar er is niet veel tijd om bij mij te komen zitten voor een praatje. Ze hebben het hier op deze afdeling heel erg druk. Maar als er iets aan de hand is zijn ze gelijk bij mij. En dat geeft een heel veilig gevoel. Waar ik ook geen klagen over heb, is het eten. Dat is hier goed, ik heb het hier heel goed getroffen vind ik. En omdat het hier zo goed is, zou ik het wonen ook wel aan anderen willen aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, Odendael? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.