Waardering van BrabantZorg, Odendael - Sint-Oedenrode op 27 juli 2018 interview

8.8

De meeste afspraken worden goed nagekomen, maar soms loopt het niet goed omdat het niet goed aan elkaar is overgedragen. Ze zijn zeer opmerkzaam als er dingen niet goed gaan ten aanzien van mijn moeder. Ze letten zelfs op kleine dingen en hier wordt direct op ingespeeld. Ik lees elke dag ook de rapportages. Mijn moeder is heel gevoelig. Ze gaan dan heel lief en vriendelijk met haar om, maar ze zijn ook heel doortastend. Ze gaan niet mee in haar emotionele buien. Ze organiseren verder van alles zodat mijn moeder zich op haar gemak voelt. Ik word zeker gezien en er wordt geluisterd naar wat ik belangrijk vind. Ze nemen mijn opmerkingen ook serieus. De accommodatie heeft tenslotte een hele frisse en moderne uitstraling, maar het biedt toch die geborgenheid aan mijn moeder. De ligging is fantastisch. Mijn moeder kan ook zo de grote binnentuin in wandelen ondanks dat ze op een gesloten afdeling verblijft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, Odendael? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.