Zorg waarbij de behoefte van de cliënt centraal staat is onvoldoende. Communicatie is niet naar behoren. Organisatiebelang gaat voor cliëntenbelang. Er is zelden een oplossing op maat. Cliëntendossier is onvolledig. Dagbesteding is niet afgestemd op de individuele zorgvraag.
Reactie van/namens
Verpleeghuis en verzorgingshuis BrabantZorg, Odendael - Sint-Oedenrode
Geachte mijnheer, mevrouw,
Wij betreuren uw reactie en willen graag met u daarover in contact komen. Uw klachten worden vertrouwelijk behandeld door onze klachtenfunctionaris.
Bereikbaar via jeanne.moon@brabantzorg.eu
De redactie kan een waardering niet op waarheid controleren. Een waardering is de persoonlijke mening van de inzender.
Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, Odendael? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.