Waardering van BrabantZorg, Odendael - Sint-Oedenrode op 20 februari 2018 interview

9.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik heb het hier naar mij zin. Ik zeg wel eens: we zijn hier echt in een hotel terecht gekomen. Het is gezellig hier zo met alle mensen om mij heen. De medewerkers gaan gemoedelijk met mij om, ze zijn allemaal even vriendelijk. Ze nemen de tijd om naar mij te luisteren. Maar even bij mij komen zitten om een kopje thee of koffie met mij te drinken, daar is jammer genoeg geen tijd voor. Ik krijg een hele goede lichamelijke verzorging waarbij de medewerkers goed op mij lichamelijke gezondheid letten en de juiste behandeling geven. En ook dat voor mij doen waar ik om vraag. De maaltijden zijn hier heel goed. Je kan kiezen uit 2 menu's. Wel vind ik dat er iets meer variatie zou mogen zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, Odendael? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.