Waardering van BrabantZorg, Odendael - Sint-Oedenrode op 20 februari 2018 interview

8.2

Wij vinden dat ze zich goed aan de afspraken houden. Ze reageren ook altijd heel attent als we tussendoor voor assistentie bellen. Dat is buitengewoon. De medicatie wordt correct uitgedeeld. Ook met vragen over de medicatie kunnen we terecht bij de verzorging of de arts. Die houden daar goed rekening mee. Ook de wondverzorging doen ze hier heel goed. Het personeel gaat heel goed met ons om, ze zijn heel bezorgd en doen alles voor ons. Ze zijn heel vriendelijk en correct naar ons toe. We hebben een aanspreekpunt. Daar kunnen we altijd terecht met onze vragen of problemen. We hebben een goed appartement. Een groot nadeel is dat we geen balkon hebben. En het had iets groter mogen zijn. Maar alles wat we nodig hebben is er. Het schoonmaken zou wat beter mogen. Het eten is goed, maar het zou wat anders kunnen. Er worden teveel kruiden gebruikt, vind ik. Er worden veel activiteiten voor de bewoners georganiseerd. Er is een winkeltje waar we de belangrijkste dingen kunnen kopen. Dat we hier zijn komen wonen is wel een vooruitgang geweest op de situatie van toen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, Odendael? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.