Waardering van BrabantZorg, Sint Jan - Uden op 14 mei 2018 interview

7.8

Alle afspraken worden nagekomen en ik kan heel makkelijk afspraken maken of vragen stellen. Ik vind de verzorging over het algemeen goed. Ik vind dat ze echt te weinig mensen hebben. In de avond zijn er maar twee mensen voor twaalf bewoners. De bewoners die nog in de huiskamer zitten, zijn daar echt alleen als de medewerkers ergens bezig zijn. Ik vind dat daar altijd iemand aanwezig moet zijn. Daar kunnen de verzorgenden niets aan doen. De pure zorg vind ik prima. De medewerkers gaan over het algemeen heel goed met mijn ouders om. Je merkt wel verschil tussen de mensen met meer ervaring en de jonge stagiaires. Als ik iets vraag wordt het meteen opgepakt. Het gebouw is al wat ouder. Mijn ouders hebben geen eigen toilet bij hun kamer. Ze hebben samen een echtparenkamer. Ik vind de kamer erg krap. Ik was heel blij dat ze hier tegelijk naar toe konden. De voorzieningen die nodig zijn zijn aanwezig. Mijn moeder kan niets meer en ligt alleen in bed. Mijn vader zit de hele dag in de huiskamer op een stoel. Er zijn veel activiteiten, maar hij wil daar zelf niet aan mee doen. Mijn moeder wordt af en toe met haar bed naar de huiskamer gebracht. De maaltijden worden ook in de huiskamer gebruikt. Daarbij wordt ook geholpen door vrijwilligers. Bij het gebouw is een mooie tuin en er is een restaurant. Er is een grote ruimte waar van alles wordt georganiseerd. Daar kun je als familie naar toe als je op bezoek komt. Hier worden ook activiteiten gedaan met de dementerende bewoners.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, Sint Jan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.