Waardering van BrabantZorg, Sint Jan - Uden op 8 mei 2018 interview

7.2

Het gebouw is oud en niet meer van deze tijd vind ik. De sanitaire voorziening wordt gedeeld en dat vind ik een minpunt. Wat ik wel positief vind aan het gebouw is dat het gelijkvloers is. Het is open en mijn moeder kan door het gebouw wandelen. Haar kamer vind ik erg klein. Ze kan niet veel van haar persoonlijke spullen kwijt. Dat vind ik jammer. In begin verliep de communicatie minder prettig. In mijn ogen waren de medewerkers niet op elkaar afgestemd. Daardoor kwam de eerste reactie een beetje bot over. Ze hebben daarna hun excuses aangeboden en nu gaat het prima. De medewerkers zijn erg lief voor mijn moeder. Ze zijn attent en ze kijken naar wat haar gewoontes zijn. Mijn moeder heeft het prima naar haar zin en ze voelde zich vanaf het eerste moment thuis. Ze wordt niet gepusht om dingen te doen die ze niet leuk vind. Ze laten haar in haar waarde en ze ontdekken ieder keer wat ze leuk vindt om te doen en dat vind ik fijn. Als het een drukke periode is, dan hebben ze weinig tijd voor extra aandacht. Ze gaan vluchtig door de verzorging heen. Als ze de tijd hebben, dan maken ze een praatje met haar. Ze lakken haar nagels en ze wordt tussendoor extra gedoucht. Ik heb het gevoel dat wij gehoord worden. Twee keer per jaar wordt het MDO-gesprek gehouden. Tijdens het gesprek kunnen we onze verhaal kwijt. Er wordt goed met ons overlegd en samen wordt er naar een oplossing gezocht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, Sint Jan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.