Waardering van BrabantZorg, Sint Jan - Uden op 19 februari 2018 interview

Het personeel gaat heel goed met me om. Ze zijn vriendelijk. Ze helpen me overal mee. Ik merk wel dat ze het erg druk hebben. Ik moet wel eens een poosje wachten voordat ze bij me zijn als ik ze nodig heb. Ze doen alles wat ze kunnen om me ze goed en snel mogelijk te helpen, maar ze hebben maar twee handen. De arts van het huis is aardig, ze legt duidelijk uit wat er aan de hand is. Ik krijg op tijd en altijd de goede medicijnen gebracht. Er wordt hier goed naar me geluisterd, en daar worden dan goede afspraken over gemaakt. Ik woon hier geweldig, ik heb een prachtig uitzicht. De woning is groot genoeg, ik heb niet meer nodig. Er wordt wekelijks goed schoongemaakt. Het eten is doorgaans goed klaargemaakt, al zitten we hier niet in een hotel. Er wordt wel wat georganiseerd, maar dat zou wel iets meer mogen zijn. Vooral een leuke avond of zo.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, Sint Jan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.