BrabantZorg, Sint Jan

uit 16 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van BrabantZorg, Sint Jan - Uden op 14 september 2021

Mijn moeder verblijft hier bijna 8 jaar! Mijn vader is hier overleden, dat is op een mooie waardige manier gegaan. In 8 jaar tijd heeft mijn moeder veel ingeleverd, heeft constant hulp nodig met verzorging en hulp bij de maaltijd. Zorg en ook het andere personeel is geduldig, professioneel en liefdevol. Gelukkig is er ook nog tijd voor een grapje en een praatje, ze kennen ons ook als familie dit is prettig want is is toch “ het huis” van moeder en oma. Grote bewondering voor de zorg, zeker omdat er steeds meer bezuinigd wordt van bovenaf! Ze zouden eens een paar dagen mee moeten draaien en dan ervaren dat er niets vanaf kan. Klaproos is voor ons een prettige afdeling

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, Sint Jan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.