Waardering van BrabantZorg, Sint Petrus - Boekel op 7 mei 2018 interview

7.3

Mijn moeder kan met de ene verzorgende beter overweg dan met de andere. Ik weet af en toe niet meer wat er wel en niet klopt van wat ze zegt. De manier waarop de medewerkers met mijn moeder omgaan is ook verschillend, maar ik denk dat dat overal zo is. Ik vind het moeilijk om te beoordelen of er nog kwaliteit van leven is, want mijn moeder geeft ook wel eens aan dat het voor haar niet meer hoeft. Een andere keer is ze weer heel positief. De medewerkers proberen het allemaal goed voor haar te doen. Er wordt wel naar mij geluisterd als ik iets vraag. Mijn moeder heeft een mooie kamer, een slaapkamer en een douche. Die vind ik goed en het ziet er heel netjes uit. Er is van alles te doen en mijn moeder kan ook buiten zitten. Mijn moeder gaat altijd in het restaurant eten en als er activiteiten zijn waar ze nog aan mee kan doen dan wordt ze ook gebracht. In het gebouw ziet het er volgens mij allemaal keurig uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, Sint Petrus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.