Waardering van Brabantzorg, 't Geerke - 's-Hertogenbosch op 18 mei 2018 interview

7.7

Dit in een fijne en kleinschalige woonvorm. De medewerkers hebben aandacht voor mijn moeder. Ze kijken echt naar wat bij mijn moeder past en van daaruit kijken ze hoe ze daar het beste op kunnen anticiperen. Ze doen spelletjes met mijn moeder. Ze laten haar meehelpen of maken een praatje met haar. De activiteiten worden via een andere locatie aangeboden. Het kan weleens niet doorgaan als de zorginstelling geen vervoer kan regelen en dat vindt mijn moeder jammer. Verder heeft mijn moeder een hele grote kamer en ze is heel erg tevreden over dat ze een eigen badkamer heeft en dat ze dat niet hoeft te delen met een andere bewoner. Het gebouw ligt bij een park, waar we fijn kunnen wandelen. Ze kan ook in de tuin zitten als ze dat wil.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brabantzorg, 't Geerke? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.