Brentano, locatie Belmonte

Laan van de Helende Meesters 472 1186 DJ Amstelveen
Deze locatie is onderdeel van Brentano

Waardering van Brentano, locatie Belmonte - Amstelveen op 30 augustus 2020

onbeleefd personeel, de enkele goede uitgezonderd. Maaltijden slecht. droog en weinig variatie, niet weg te krijgen. Afspraken zelden volledig nagekomen en reacties op een oproep duren te lang. Veel zzp-ers die niet betrokken zijn en slechte zorg en bejegening geven. Geen AB er in dienst op dit moment. Coronamaatregelen onduidelijk of worden door personeel niet nageleefd. Volgens brief van de bestuurder maar 2 vaste bezoeker op de kamer mogelijk, maar vervolgens mogen andere kinderen en zelfs jong volwassen kleinkinderen zonder probleem naar boven. Op zich fijn maar het is dan wachten op problemen en waarom deze onduidelijkheid. Al met al ontevreden en jammer dat de laatste dagen hier moet doorbrengen. Geen doortastend locatiemanagement zo hebben wij gemerkt. Gesprekken zijn zinloos gebleken en ook op klachtbrief nooit een reactie gehad

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Brentano, locatie Belmonte - Amstelveen

Wij betreuren het enorm dat u zo ontevreden bent over onze locatie. Wij stellen het op prijs als u contact opneemt met de zorgmanager van deze locatie. U kunt ook contact opnemen met ons Ombudsteam. Dan kunt u in alle rust en veiligheid uw verhaal vertellen. Samen kijken we verder hoe dit te verbeteren. Het Ombudsteam is telefonisch bereikbaar op 06 - 81456205. U kunt ook mailen naar Ombudsteam@brentano.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brentano, locatie Belmonte? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.