Waardering van Brentano, locatie Klaasje Zevenster - Amstelveen op 4 december 2019 interview

• Ziekte van Alzheimer

De activiteitenbegeleiding vind ik erg goed hier. Ik merk aan de gezondheid van mijn moeder dat de activiteiten waar zij regelmatig aan mee doet haar goed doen. Ze is er echt van opgeknapt. Mijn moeder vind het hier fantastisch, ze is blij met de zorg. Het personeel zorgt goed voor mijn moeder en ze zijn erg vriendelijk, rustig en begripvol. Haar medicatie wordt hier ook goed bijgehouden. Je merkt wel dat er te weinig personeel is, als mijn moeder op de bel drukt omdat ze uit bed wil moet ze soms lang wachten. Het gebouw is nieuw maar wat ongezellig. De inrichting vind ik een beetje onpersoonlijk en zakelijk. Het gebouw wordt over het algemeen goed schoongemaakt maar soms ruikt het wat bij de toiletten. De voorzieningen zijn goed, alles is aanwezig zoals bijvoorbeeld een fysiotherapeut en een kapper. Er zijn ook veel vrijwilligers. Zij gaan regelmatig een stukje wandelen met mijn moeder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brentano, locatie Klaasje Zevenster? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.