Brentano, locatie Klaasje Zevenster

Klaasje Zevensterstraat 103 1183 NK Amstelveen
Deze locatie is onderdeel van Brentano

Waardering van Brentano, locatie Klaasje Zevenster - Amstelveen op 2 december 2019 Interview

Dementie

De activiteitenbegeleiding vind ik hier erg goed. Er worden veel activiteiten georganiseerd zoals een muziekmiddag, soms worden er dan ook zangers uitgenodigd. Er zijn ook knutsel ochtenden en gymnastiek, ze stimuleren mijn moeder dan echt om mee te doen. Soms zijn er ook dagjes uit, dan gaan ze bijvoorbeeld zwemmen. Er is 1 x per maand een nieuwsbrief waar alle activiteiten voor de komende maand vermeld staan. De familie heeft ook inspraak in de organisatie van de activiteiten. De zorg voor mijn moeder vind ik goed, ze gaan consequent met mijn moeder om. Als mijn moeder gevallen is melden ze dit altijd en als ik een vraag heb kan ik ook altijd terecht. Mijn moeder heeft een mooie ruime en lichte hoekkamer met een mooi uitzicht. Ze heeft een grote badkamer die ook toegankelijk is met rolstoel. Er is in dit nieuwe gebouw ook een mooie binnentuin, erg fijn. Mijn moeder at voordat ze hier kwam slecht maar ze ziet er nu weer goed uit, ze eet weer 3 x per dag en is aangekomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brentano, locatie Klaasje Zevenster? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.