Brentano, locatie Klaasje Zevenster

Klaasje Zevensterstraat 103 1183 NK Amstelveen
Deze locatie is onderdeel van Brentano

Waardering van Brentano, locatie Klaasje Zevenster - Amstelveen op 29 november 2019 Interview

Dementie

Het personeel doet haar uiterste best voor de bewoners. In vergelijking met het vorige verzorgingshuis waar mijn moeder verbleef, steekt Klaasje er qua zorg met kop en schouders bovenuit. Er word hier goed voor mijn moeder gezorgd. Ze vraagt veel zorg maar de verzorgenden geven haar de ultieme aandacht om haar leven zo aangenaam mogelijk te maken. Zo hebben ze laatst geregeld dat mijn moeder een ergonomische stoel kreeg. Het gebouw is nieuw maar huiselijk. De bewoners kunnen zich vrij bewegen over de verschillende huiskamers. Er is hier veel aandacht voor activiteiten. Zo is er sinds kort een nieuwe activiteitengroep. Ik merk wel dat het soms moeilijk is om activiteiten te organiseren binnen de mogelijkheden van de bewoners. Ik vind ook dat de communicatie tussen de zorg en de activiteitenbegeleiding beter zou kunnen. De zorg is niet altijd op de hoogte welke activiteiten er die dag plaatsvinden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brentano, locatie Klaasje Zevenster? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.