Waardering van Brentano, locatie Klaasje Zevenster - Amstelveen op 4 december 2019 interview

6.7
  • Dementie

Het personeel is lief en aardig voor mijn man maar doordat er onderbezetting is hebben zij weinig tijd voor zijn persoonlijke verzorging. Dit doe ik dus zelf voor mijn man. Wat ik jammer vind is dat mijn man weinig contact heeft met andere bewoners op de afdeling, mijn man is nog vrij goed van geest maar de andere bewoners hebben een zwaardere vorm van dementie. Hij kan met niemand echt een gesprekje aangaan. Het gebouw is nieuw maar het nadeel is dat de huiskamers allemaal beneden zijn en de eigen kamers boven. Er is geen toezicht boven, ook op de gangen niet. Doordat het een gesloten afdeling is moet visite het melden als ze naar boven gaan zodat ze ook weer weg kunnen met de lift. De kamer van mijn man is netjes, hij heeft een eigen badkamer en een keukenblokje met koelkast, dit is erg handig. Wat ik minder vindt is dat er niet vers gekookt wordt iedere dag. Het eten bestaat vooral uit stoommaaltijden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brentano, locatie Klaasje Zevenster? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.