Brentano, locatie Klaasje Zevenster

Klaasje Zevensterstraat 103 1183 NK Amstelveen
Deze locatie is onderdeel van Brentano

Waardering van Brentano, locatie Klaasje Zevenster - Amstelveen op 29 november 2019 Interview

Ziekte van Alzheimer

Ik ben heel tevreden over het gebouw. Het is nieuw, schoon, netjes en overzichtelijk. Ik denk dat er meer aandacht zou moeten zijn voor de naasten en familie van de bewoners. In het begin wist ik niet waar ik bij wie terecht kon met een vraag, het zou fijn zijn als er voor de familie van nieuwe bewoners een handleiding is zodat ze makkelijk hun weg kunnen vinden. Wat wel is verbeterd, is dat er nu op een bord staat aangegeven welke verzorgenden met foto erbij, aanwezig zijn. Verder zou ik graag structureel wat vaker overleg willen met de zorg. Dit is nu 1 x per jaar maar ik zou het fijn vinden als dit maandelijks kan. De verpleging vind ik wisselend, sommige zijn heel open en gaan op een goede manier met mijn moeder om maar er zijn er ook die communicatief minder sterk zijn. Ik kwam er laatst achter dat er ook uitstapjes worden gemaakt maar wist dit niet. Mijn moeder is op zichzelf maar vond het geweldig om mee te gaan naar de markt. Het toilet zou vaker schoongemaakt kunnen worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brentano, locatie Klaasje Zevenster? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.