Brentano, locatie Klaasje Zevenster

Klaasje Zevensterstraat 103 1183 NK Amstelveen
Deze locatie is onderdeel van Brentano

Waardering van Brentano, locatie Klaasje Zevenster - Amstelveen op 2 december 2019 Interview

Dementie

Ik ben zeer tevreden over de aandacht die de verzorgenden voor mijn ouders hebben ondanks het personeelstekort. Ik zie dat het personeel met veel toewijding voor mijn ouders zorgt. Helaas merk ik dat door het tekort aan personeel de aandacht de laatste tijd iets minder is en ook zijn de huiskamers samengevoegd. Dit is niet altijd prettig omdat de bewoners dan minder privacy hebben. Doordat er huiskamers gesloten zijn wordt er niet optimaal gebruik gemaakt van het nieuwe gebouw wat jammer is. Het nieuwe gebouw is van binnen groter, beter en fijner dan het oude gebouw waar mijn ouders eerst verbleven. De kamers zijn groot met een eigen keukenblok, toilet en douche. Het valt me wel op dat mijn ouders weinig tijd op hun eigen kamer doorbrengen. Soms missen er kopjes of schoteltjes van mijn ouders kamer en ik vind dat het personeel daar minder goed mee omgaat. Er worden veel activiteiten georganiseerd maar mijn ouders doen daar meestal niet aan mee. Ze vinden het eten hier prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brentano, locatie Klaasje Zevenster? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.