Waardering van Brentano, locatie Klaasje Zevenster - Amstelveen op 4 december 2019 interview

6.7
  • Dementie

Ik vind dat er een aantal tekortkomingen zijn in dit nieuwe gebouw. Er is geen receptie waardoor je soms moet wachten voordat je naar binnen kan. Het personeel moet dan open doen als er wordt aangebeld maar zij hebben het razend druk. Het duurt dan lang voordat je contact hebt. Dit zou opgelost worden met een vast contactpersoon maar omdat deze ook niet iedere dag aanwezig is werkt het niet. Ook is er geen gemeenschapsruimte in het gebouw waardoor je als er een gezamenlijk diner is met alle bewoners, de tafels in de gangen opgesteld staan. Verder zijn het restaurant, de fysio en de kapper gelegen in een ander gebouw, dus niet inpandig. Dit vind ik ook een minpunt. De zorg voor mijn moeder is prima, ze zijn altijd beleefd. De persoonlijke aandacht zou beter kunnen. Het is jammer dat ze niet wat vaker een praatje maken met mijn moeder. Er is ook veel wisselend personeel. Mijn moeder had moeite met eten, de stukken waren te groot. Er is nu geregeld dat het eten fijn gemalen wordt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brentano, locatie Klaasje Zevenster? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.