Brentano, locatie Nieuw Vredeveld

Rembrandtweg 428 1181 HD Amstelveen
Deze locatie is onderdeel van Brentano

Waardering van Brentano, locatie Nieuw Vredeveld - Amstelveen op 23 december 2020 Geverifieerd

Dementie

De verzorgenden doen ontzettend hun best. Ik vind het knap hoe ze voor mijn cliënt zorgen en ondanks de hoge uitval toch de meest basale zorg kunnen leveren. Ze hebben goed in beeld hoe ze met haar moeten omgaan. Ze woont hier pas een paar maanden. Ik waardeer hoe snel na aanmelding de organisatie de plaatsing heeft gerealiseerd. Wel vond ik het slordig dat er geen intake plaatsvond. Ik had ook geen aanspreekpunt. Toen mijn cliënt flink gevallen was werd dat niet naar mij teruggekoppeld. Nadat ik aan de bel getrokken had, vond er een prettig gesprek plaats en kreeg ik een evv-er als aanspreekpunt. Ik ben erg tevreden over de communicatie. Ik word goed geïnformeerd via mail en de afstemming met de zorgmedewerkers is goed. Ook de partner van mijn cliënt is blij met de dagelijkse nieuwsbrieven, deze zijn verbindend in deze tijd van beperkingen. Het restaurant is prachtig/sfeervol. De huiskamer heb ik nog niet gezien, maar de gangen zijn saai en gedateerd door de beige kleur op de muren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brentano, locatie Nieuw Vredeveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.