Brentano, locatie Nieuw Vredeveld

Rembrandtweg 428 1181 HD Amstelveen
Deze locatie is onderdeel van Brentano

Waardering van Brentano, locatie Nieuw Vredeveld - Amstelveen op 23 december 2020 Geverifieerd

Dementie

Een minpunt is de bereikbaarheid van de afdeling. Je krijgt niemand te pakken; je krijgt dan de voicemail. Onlangs maakte ik mij zorgen om mijn moeder en wilde even bellen hoe het ging met haar. Ik kreeg niemand te pakken. Ik had van mijn contactpersoon twee directe nummers gekregen om te bellen en toen lukte het wel. Ik ben blij dat mijn moeder het er hartstikke goed naar haar zin heeft; ze voelt zich er helemaal thuis. "Het is mijn huis"; zegt ze altijd. Als ik met mijn moeder door de gangen loop herkent ze ook de personeelsleden en dat is een goed teken met haar dementie. Ze zijn heel lief voor mijn moeder. Zo vindt ze het heerlijk om met bodymilk ingesmeerd te worden. Dat doet het verzorgend personeel dan ook regelmatig; ondanks alle drukte en belasting door de corona-maatregelen. Mijn moeder draagt incontinentiemateriaal en ik ruik nooit wat. Mijn moeder is ook heel schoon en netjes; dus extra belangrijk voor haar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brentano, locatie Nieuw Vredeveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.