Brentano, locatie Nieuw Vredeveld

Rembrandtweg 428 1181 HD Amstelveen
Deze locatie is onderdeel van Brentano

Waardering van Brentano, locatie Nieuw Vredeveld - Amstelveen op 23 december 2020 Geverifieerd

Dementie

Het meest tevreden ben ik dat mijn moeder nu in goede handen is. Ze moest in het begin erg wennen, maar nu heeft ze het erg naar haar zin. Ze doet nu ook mee met de activiteiten. Ze zit op haar plek. Ze was in het begin veel op haar kamer en nu gaat ze naar beneden de mensen opzoeken. Het personeel heeft veel gedaan. Toen wij in het begin de kamer gingen bekijken zagen we dat er een keukenblokje in zat die aan de onderkant verrot is in verband met waterschade. Ze zou een nieuw keukenblokje krijgen; dat is nu een half jaar geleden en het is niet gebeurd; ook niet na herhaaldelijk er om vragen. Een ander punt is een raam op mijn moeders kamer, die onder de kalk zit. Dit zit diep in het glas en kan niet verwijderd worden. Mijn moeder vindt dat heel naar, want het belemmerd haar uitzicht en ze is heel netjes van huis uit. Dat raam moet eigenlijk vervangen worden. Ook de zonneschermen zijn erg oud en verroest. Verder is het een fijn gebouw met een prachtige tuin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brentano, locatie Nieuw Vredeveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.