Brentano, locatie Nieuw Vredeveld

Rembrandtweg 428 1181 HD Amstelveen
Deze locatie is onderdeel van Brentano

Waardering van Brentano, locatie Nieuw Vredeveld - Amstelveen op 23 december 2020 Geverifieerd

Ziekte van Alzheimer

Ik ben niet tevreden over hoe de was gaat. Er zijn mooie spullen zoek geraakt. Ik was altijd zelf, maar in verband met de corona maatregelen kom ik de door de verpleging verzamelde was halen en afleveren, dan gaat er toch nog een en ander fout. Heb hier melding van gemaakt, maar er wordt niet erg op gereageerd. De communicatie kan beter. Als ik van de zorgwoongroep een mail krijg en ik reageer krijg ik zelden reactie terug; als ik naar de vaste contactpersoon mail; krijg ik wel altijd reactie. Ik was ook niet tevreden over hoe mijn moeder werd aangekleed; zag er niet verzorgd uit. Ik heb dit opgelost door zelf kledingsetjes te maken. Er werken in de avond/nacht twee zorgmedewerkers op drie afdelingen. Dat lijkt me te weinig. Het gebouw is goed, de cliënten kunnen zo naar buiten lopen. Er is hier een dierentuintje; erg leuk. Er is nu een superleuke stagiaire. Ze doen ook wel leuke dingen: bloemschikken, spelletje met een bal. Als ze naar het restaurant wil, wordt ze meteen opgehaald.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brentano, locatie Nieuw Vredeveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.